.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بریده ای از یک مصاحبه طولانی ؛
روایت وزیر سابق جهاد از دخالت یک نماینده مازندرانی در انتصابات !
شمال نیوز : شمال نیوز: صادق خلیلیان وزیر سابق جهاد کشاورزی در یک گفتگوی طولانی ، خاطره ای را از دخالت یکی از نمایندگام سابق مجلس از استان مازندران نقل می کند که خواندن آن خالی از لطف نیست .....
روایت وزیر سابق جهاد از دخالت یک نماینده مازندرانی در انتصابات !

شمال نیوز: صادق خلیلیان وزیر سابق جهاد کشاورزی در یک گفتگوی طولانی ، خاطره ای را از دخالت یکی از نمایندگام سابق مجلس از استان مازندران نقل می کند که خواندن آن خالی از لطف نیست .

وزیر سابق جهاد کشاورزی می گوید :

 

من در سال آخر دوره وزارتم با طرح استیضاح مواجه شدم که البته اجرا هم نشد، اما یکی از فشارهایی که بر من می‌آوردند از جانب یکی از نمایندگان سابق مجلس از استان مازندران بود که می‌خواست فردی را در جایی منصوب کنم که آنجا مربوط به امور زمین کشور بود و من قبول نکردم. ما نرفتیم از آن نماینده امضای استیضاح را پس بگیریم اما با پس گرفتن امضای سایر نمایندگان نهایتا طرح استیضاح شکست خورد.

پس از اتمام وزارت بنده، همان فرد مسئولیت یکی از سازمان‌های مرتبط با زمین را گرفت اما در مدت کمی وی را از آنجا برداشتند و شنیدم که بدلیل داشتن خلاف احتمالی دستگیرش کردند. بنابراین تصمیمات در اختیار وزیر و رئیس جمهور است که در این موارد دقت نمایند. در ظاهر گفته می‌شود فلان معاون وزیر یا مدیر را گرفته‌اند که برخی از اینها را قوه قضائیه تائید کرده و برخی را امیدواریم شایعه باشد. اما در حقیقت به بحث عدم انتخاب درست از سوی مسئولان برمی‌گردد.

 

متن کلمل این مصاحبه مفصل بزودی منتشر می شود و


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.